Известие

Collapse
No announcement yet.

Масло във въздуховодите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Масло във въздуховодите

    Днес случайно докато оглеждах външно двигателя, забелязах силно омасляване около и в bov-a, като надуе и изпусне, се усеща че завлича и масло. В тръбата към bov има не малък пласт масло, като до преди месец беше сухо. Във въздуховодите след кулера положението е още по-зле, дебел слой масло и то в по-високата част на маркуча. Преди кулера нямах време да проверя, ама си ме е и шубе кво ще видя . Маслото е паднало от средата на щеката до минимума, за месец и малко .
    Та искам да питам до колко е супер зле положението, в предвид че турбото си надува, колата си върви прилично и не пуши. И до колко е опасно да я карам временно така. Приемам сякви съвети и насоки, че напрао ми причерня като видях кво се случва..
    Alfa 166 2.0 TS
    Alfa 166 V6 TB RIP
    Alfa GT 2.0 JTS

  • #2
    е щом е чак толкова много маслото всичко това ти идва от турбината тей че сам знаеш, но трябва да се види пак и на живо как е
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      И на моята по въздуховодите има отлагания от масло.Все пак тази турбина се смазва с това масло и не може да няма никакво по въздуховодите.Не мисля, че положението е толкова зле.Ако хвърляше толкова много масло щеше да пуши синьо.Маслото може да го е изгорил двигателя през гумичките на клапаните, сегментите и отдушника на картерните газове.С какво масло я караш?
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        Ясно, че няма как да са напълно чисти, ама при мен като наклоня тръбата след кулера, след малко направо си прокапва (представям си какво е в кулера ). Това обилно омасляване преди месец изобщо го нямаше, а сега близо 2л масло се изпариха. Припушва лекичко чак на прекъсвач. Със selenia racing съм, сменяно преди 4 месеца. Днес ще я водя на преглед пък дано не е нещо фатално
        Alfa 166 2.0 TS
        Alfa 166 V6 TB RIP
        Alfa GT 2.0 JTS

        Comment


        • #5
          с такова количество си е турбината...
          отделно с какъв акъл си сложил Рейсинг посред зима??? имай напредвид че може това да е една от главните причини
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            Ами беше ми силно препоръчано от Бобо, а аз не съм голям специалист. Студа ли му е проблем на рейсинга? иначе ноември и до средата на декември си беше сравнително топло времето..
            Alfa 166 2.0 TS
            Alfa 166 V6 TB RIP
            Alfa GT 2.0 JTS

            Comment


            • #7
              Мммм, щом се стича май работата не е на добре.Препоръчвам ти да сваляш турбината и да я носиш за рециклиране ако все още подлежи на рециклиране.Ще се разминеш с 250-300лв.Ако я караш така има опасност да събере масло в кулера и в един "хубав" момент надувайки да го изхвърли в двигателя, което е опасно. И аз карам с 10В60 не Селения, но нямам такива проблеми.Карай с изключен СТР на висока предавка с ниски обороти(1500 примерно), дай гас и се заслушай дали има виене, когато почне да надува турбината.
              Last edited by Boby; d.m.y г., 14:54.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Alfation Покажи съобщение
                Ами беше ми силно препоръчано от Бобо, а аз не съм голям специалист. Студа ли му е проблем на рейсинга? иначе ноември и до средата на декември си беше сравнително топло времето..
                ами при градуси от рода на -20 виж оринтировъчно какво се случва с каде каде по тънките масла... http://www.youtube.com/watch?v=cL6uMHqSSJ4

                Но сваляй и я носи докато е време лично аз бих я карал зимата с 5w40 или целогодишно с 5w50 иначе да за жегата 10w60 си е добро
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  + Не на последно място си прегледай многото маркучи за картерна вентилация...
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    От моя маркуч капе масло върху капака на въздушния филтър,но колата си върви идеално ,вече няколко години е така,от турбината не се чува ни звук ни стон,за 10 000 км.губя масло по -малко от една четвърт на скалата на щеката.Карам с Лики Моли с молибден.Друго важно е ,че най-малката неравност оказва влияние на нивото на маслото,затова винаги меря на равно и на едно и също място.Така, че може би не трябва да се впрягаш много.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      От моя маркуч капе масло върху капака на въздушния филтър,но колата си върви идеално ,вече няколко години е така,от турбината не се чува ни звук ни стон,за 10 000 км.губя масло по -малко от една четвърт на скалата на щеката.Карам с Лики Моли с молибден.Друго важно е ,че най-малката неравност оказва влияние на нивото на маслото,затова винаги меря на равно и на едно и също място.Така, че може би не трябва да се впрягаш много.
                      Ако сложиш друго масло, даже и ще спре да ти намаля щеката например аджип
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        Може да се смеете но аз ходих по майстори да питам защо колата не гори масло Карам със селения 5 40 Дават го за 15хкм Аз карам по около 12-13 До 10хкм щеката си стои на максимум След това до смяната ми изчезват около два милиметра по щека тоест към двеста грама Все още си мисля че имам проблем с някоя или няколко дюзи
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                          Може да се смеете но аз ходих по майстори да питам защо колата не гори масло Карам със селения 5 40 Дават го за 15хкм Аз карам по около 12-13 До 10хкм щеката си стои на максимум След това до смяната ми изчезват около два милиметра по щека тоест към двеста грама Все още си мисля че имам проблем с някоя или няколко дюзи
                          jtd почне ли да гори масло значи е на поне половин милион км
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #14
                            Моята по груби сметки, не по километрж е на 250 000.На колко милилитра отговаря от макс. до мин. на щеката?
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Преди знаех че на всяка кола щеката мин макс е точно литър Предполагам че и сега трябва да е така но не го твърдя
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment

                              Working...
                              X